Gjestebok
ANMELDELSER / TILBAKEMELDINGER På denne siden kan du lese tilbakemeldinger på Google og Tripadvisor fra våre gjester. Vi setter stor pris på tilbakemeldingene vi mottar.
Har du besøkt oss og ønsker å dele din opplevelse med andre? Vi oppfordrer deg til å ta deg tid til å skrive en anmeldelse! Din tilbakemelding betyr mye for oss og kan også være til stor hjelp for andre som vurderer å besøke oss. Velkommen til Hotell Hadeland på vakre Granavollen.
Publisert på ALEX OGELOTrustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Publisert på Hans Olav HoffTrustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Hyggelig personalePublisert på Henning KristiansenTrustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Ennå en gourmet opplevelse på dette hotellet, sammen med familie. Julelunsjen MÅ bare oppleves. Anbefales på det sterkeste. De ansatte er så blide, serviceminded og imøtekommende.Publisert på jarle stangnesTrustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Hyggelig betjening og topp matPublisert på Theaarasch83Trustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Publisert på Jonas CarlssonTrustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Publisert på raed rgTrustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Publisert på Britta GulbrandsenTrustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Utrolig hyggelige ansatte, som ordnet opp og visste at god, gammeldags service - med et smil om munnen, fortsatt er best. Nært, personlig, humor, god stemning - og deilig, ekte mat uten masse ekstra styr. Bare godt! Noen av rommene er gamle og slitne, og som rørleggerfrue er det gøy med sanitærporselen som både fungerer OG er antikvitet. Selv om rommene er gamle, så er de rene og ryddige og gir ett innblikk i andre tidsepoker. Minus var internetproblemer, men alt-i-alt var uka på Hadeland veldig fin - og det bidro dere til. ☺️🥳😇Publisert på Grethe BTrustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Publisert på Ole MolenaarTrustindex bekrefter at den opprinnelige kilden til anmeldelsen er Google. Flott hotell. Vi var der i forbindelse med bryllup. Hotellet bærer preg av å være gammelt, men betjeningen var utrolig serviceinnstilte og hyggelige. Maten var fantastisk god også. Takk for et nydelig opphold på dette landlige og koselige stedet!
Sterk terningkast 6 - På min vandring fra Oslo til Trondheim stopper jeg på et nytt hotell hver natt i ca. 3 uker. Jeg hadde på forhånd ikke hørt om hotell Hadeland, og booket... read more dagen i forveien rom og middag. Dette var fra 2-3 september ‘25. Det første som slo meg var mottakelsen og jeg følte meg virkelig velkommen og ønsket som gjest. Rommet var rent og pent. Middagen ble et kapittel for seg, helt fantastisk med en flott service. Etter en god natts søvn avsluttet jeg besøket med en deilig frokost.
Mvh.Per (Oslo)
1. september 2025
Konferanse i idylliske omgivelser - Smidig booking og alle ønsker i forhold til konferansen ble oppfylt.
Teknikk og utstyr var på plass. Veldig god mat i restauranten til alle måltider.
Fine og idylliske omgivelser.... read more
1. august 2025
En opplevelse man vil huske - Et meget koslig sted med god service der man bli irvaretatt av de ansatte på hotellet.
De ansatte bryrs seg om sine gjester.
Hotellet har en fantastisk utsik.
Maten... read more lages med et stort hjerte til gjestene.
Et magsik og koslig sted.
Hotellet har en magisk eple med gå sti der man kan plukke epler og sitte og slappe av og nyte stilheten.
1. september 2024
Veldig godt anlegg, fin spisesal. Litt gammelt noen steder, men er for det meste pusset opp. Mange steder å oppholde seg utenfor rommet, gode priser i baren. Hjelpsomme og hyggelige... read more ansatte. Veldig god mat, bufee til frokost. Dette hotellet fortjener mer enn 3*
2. mars 2024
Vi var en gjeng kormedlemmer som dro på korseminar i nærmiljøet, og valget av Hotell Hadeland skuffet ikke. Vi er fornøyde med alt fra kurslokale til mat (meget god lunsj!!),... read more service, festlokale og rom. Vi legger gjerne korseminaret vårt til hotellet igjen.
30. oktober 2023
Service innstilte personaler
Fleksible løsninger
Gode muligheter for endringer av reservasjoner
Meget god mat.
Muligheter for lading for elbiler
Meget gode tur muliheter
Bra beliggenhet med flott utsikt... read more
11. august 2023