Hotell Hadeland

Referanser

star rating  Sterk terningkast 6 - På min vandring fra Oslo til Trondheim stopper jeg på et nytt hotell hver natt i ca. 3 uker. Jeg hadde på forhånd ikke hørt om hotell Hadeland, og booket dagen i forveien rom og middag. Dette var fra 2-3 september ‘25. Det første som slo meg var mottakelsen og jeg følte meg virkelig velkommen og ønsket som gjest. Rommet var rent og pent. Middagen ble et kapittel for seg, helt fantastisk med en flott service. Etter en god natts søvn avsluttet jeg besøket med en deilig frokost.
Mvh.Per (Oslo)

avatar thumb Per B
1. september 2025

star rating  Konferanse i idylliske omgivelser - Smidig booking og alle ønsker i forhold til konferansen ble oppfylt.
Teknikk og utstyr var på plass. Veldig god mat i restauranten til alle måltider.
Fine og idylliske omgivelser.

avatar thumb Lise K
1. august 2025

star rating  En opplevelse man vil huske - Et meget koslig sted med god service der man bli irvaretatt av de ansatte på hotellet.
De ansatte bryrs seg om sine gjester.
Hotellet har en fantastisk utsik.
Maten lages med et stort hjerte til gjestene.
Et magsik og koslig sted.
Hotellet har en magisk eple med gå sti der man kan plukke epler og sitte og slappe av og nyte stilheten.

avatar thumb Kim R
1. september 2024
Salongen
Luftige møterom
Flatbrød
Alltid hjemmelaget mat, hver dag!