Referanser
Sterk terningkast 6 - På min vandring fra Oslo til Trondheim stopper jeg på et nytt hotell hver natt i ca. 3 uker. Jeg hadde på forhånd ikke hørt om hotell Hadeland, og booket dagen i forveien rom og middag. Dette var fra 2-3 september ‘25. Det første som slo meg var mottakelsen og jeg følte meg virkelig velkommen og ønsket som gjest. Rommet var rent og pent. Middagen ble et kapittel for seg, helt fantastisk med en flott service. Etter en god natts søvn avsluttet jeg besøket med en deilig frokost.
Mvh.Per (Oslo)
1. september 2025
En opplevelse man vil huske - Et meget koslig sted med god service der man bli irvaretatt av de ansatte på hotellet.
De ansatte bryrs seg om sine gjester.
Hotellet har en fantastisk utsik.
Maten lages med et stort hjerte til gjestene.
Et magsik og koslig sted.
Hotellet har en magisk eple med gå sti der man kan plukke epler og sitte og slappe av og nyte stilheten.
1. september 2024